Prvi curak: http://xcglobe.com/pilots#show-flight/2116777/
Drugi odpihnen: http://xcglobe.com/flights#show-flight/2116809/


12:00 Breg. Gor peljem jaz. Baze se bohotijo, vleče J-JZ 4-5m/s. Izgleda dobro. Plani so optimistični, najprivlačnejša je možnost z vetrom v rit proti severovzhodu. Donačka, recimo. Gremo - 12:40.
Marko hitro pobegne naprej, Drago mi označi prvi steber in na 1,3k se mi zdi že kar v redu za na vzhod kar čez dolino, saj se Marko na grebenu nizko nekaj pajsa. Vidim, da mu gre dobro in dobiva se v istem stebru, ki naju namoči v bazo. Lušten ringlšpil. Iz baze pa brez pomislekov na Bohor. Marko se zapiči v Skalico, ki je logična izbira, a mu tokrat ne da in odvleče se nazaj pod Rudenik. Sam sem bolj previden in nad dolino še nekaj povrtavam, a kljub še nekaj višine mi Mrzla planina ne da. Po obronkih grebenov se rešujem z letenjem za ptiči, a tudi njim ne gre in gladko scurim (spet) pri Podvrhu. 13:24.
![]() |
Marko izpod baze |
Slabe volje preverjam, kako je z Markom, ki je s Skalice tudi scurel pod Rudenik. Spomni se, da ima znanca blizu mojega pristanka, ki bi me lahko zategnil iz teh grap vsaj do Sevnice. 13:53 že sedim v Damjanovem avtu in minuto kasneje sva dogovorjena, da greva še po Marka in gor na Lisco. Dec je poleg svojega časa in volje do razvažanja nesrečnikov prinesel še rosno hladen pir (!), ki sva ga bila scurjenca zelo vesela. Vmes se oglasi še Stane, če je treba koga reševat, saj ravno končuje s šihtom v Sevnici. Marko se je odločil, da ne gre še enkrat in mi bo avto spustil do Brega, tam pa ga pobere Stane, če se ne bo drugače razpletlo. Zdi se mi, da ga med drugim malce bega nek obris nimbusa nad Dolenjsko... Pred domom na Lisci je poleg mojega parkiran še en avto iz katerega nekdo jemlje padalski nahrbtnik. Damjan prepozna svojega soseda. Zahvalim se za logistiko in odšibam nazaj na start, kamor čez čas pride še drugi padalec. Pove, da je Leon in med pripravljanjem se zmeniva še, da se bo podružil z Vzhodnoligaši, če je že tu.



Ob 19:15 pri avtu, ob 20:00 doma.
Če odmislim tisto vmesno curažo, kar lep letalni dan kljub švohni termiki. Dvakrat iz vzleta naravnost v dviganje, nekaj prav lepih stebrov, en zvrten s prijateljem v ringlšilu, enkrat v bazi, enkrat skoraj na 2k, lepi razgledi, redko uporabljena trasa, odlična logistika, nova znanstva. Fajn.
Zanimivost: menda drugič v življenju, da je bilo več vrtenja v desno - najbrž sem potreboval streznitev v obliki rezultata volitev, da sem se primerno uravnotežil ;)
Tehnika je delovala, Oudie še vedno ne naloži samostojno zaključenega leta na SeeyouCloud, LiveTrak ni snemal drugega leta, čeprav je začetek objavil na fb (?!), baterija na telefonu je bila konec dneva nenavadno prazna (?).
Če odmislim tisto vmesno curažo, kar lep letalni dan kljub švohni termiki. Dvakrat iz vzleta naravnost v dviganje, nekaj prav lepih stebrov, en zvrten s prijateljem v ringlšilu, enkrat v bazi, enkrat skoraj na 2k, lepi razgledi, redko uporabljena trasa, odlična logistika, nova znanstva. Fajn.
Zanimivost: menda drugič v življenju, da je bilo več vrtenja v desno - najbrž sem potreboval streznitev v obliki rezultata volitev, da sem se primerno uravnotežil ;)
Tehnika je delovala, Oudie še vedno ne naloži samostojno zaključenega leta na SeeyouCloud, LiveTrak ni snemal drugega leta, čeprav je začetek objavil na fb (?!), baterija na telefonu je bila konec dneva nenavadno prazna (?).
Ni komentarjev:
Objavite komentar